,,Food Forum’’ poważnie o jedzeniu.
Wydawnictwo MJ Media przygotowało nowy tytuł prasowy pod nazwą ,,Food Forum’’. Pismo jest kwartalnikiem i ma wypełnić niszę, jaka zdaniem wydawnictwa istnieje na rynku czasopism zajmujących się żywnością. – Naszym zdaniem brakuje poważnego pisma, które w przystępny sposób poruszałoby kwestie związane z właściwym odżywianiem i dietą, prowadziło edukację żywieniową, ale jednocześnie przemycało trudniejsze tematy związane z badaniami i trendami w rozwoju żywności – tłumaczy Marek Szymański, redaktor naczelny nowego tytułu, a jednocześnie prezes MJ Media. Wydawnictwo zaprosiło do współpracy naukowców z wydziałów żywności i żywienia oraz pracujących w zawodzie dietetyków. Nie zabraknie także tekstów dziennikarskich. W pierwszym numerze ,,Food Forum’’ znalazły się m.in. artykuły żywieniowców z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie oraz warszawskiej SGGW. Nowy tytuł ma przyciągnąć nie tylko fachowców od żywienia, trenerów żywieniowych, ale także zwykłych konsumentów – jak to ujmuje naczelny – ,,o wyższym poziomie świadomości żywieniowej’’. – A takich osób jest coraz więcej. Dla nich będziemy przeprowadzali testy produktów oparte na naukowych kryteriach – dodaje Szymański. Czasopismo chce być przystępne w formie, dlatego nie zabraknie także tematów lżejszych. W pierwszym numerze można np. przeczytać, w jaki sposób odchudzała się Katarzyna Bosacka, autorka programu ,,Wiem co jem’’ w TVN Style.
Nakład czasopisma ma być ruchomy (około 10 tys. egzemplarzy). Kwartalnik kolportowany jest w sieci Empik oraz w prenumeracie. Pierwszy numer nowego czasopisma ukazał się na rynku w kwietniu br.
Food Forum. Czasopismo specjalistyczne o żywności i żywieniu
Kwartalnik
Nakład: 10 400
Objętość: 170 str.
Wydawca: MJ Media sp. z o.o.
Dystrybucja: Empik, prenumerata, kolportaż bezpośredni na konferencjach i targach
PR
Jan Zdrowotny, jest naszym specjalistą od różnych informacji medycznych, jest postacią wybitną w swojej dziedzinie. Jego głęboka wiedza i doświadczenie w medycynie czynią go cenionym ekspertem, zarówno wśród pacjentów, jak i kolegów z branży. Zdrowotny jest znany z umiejętności przekazywania skomplikowanych informacji medycznych w sposób zrozumiały dla szerokiej publiczności, co przyczynia się do lepszego zrozumienia i świadomości zdrowotnej w społeczeństwie. Jego praca ma istotny wpływ na poprawę jakości opieki zdrowotnej oraz edukację pacjentów w zakresie różnych zagadnień medycznych.