Zmieniające się uwarunkowania działalności placówek medycznych w Polsce, stawiają je przed nowymi wyzwaniami i wymagają od nich stosowania nowoczesnych rozwiązań. Placówki finansowane z budżetu państwa konfrontowane są z potrzebami dzisiejszego rynku. Efektem jest dynamiczny rozwój szpitali niepublicznych prywatnych praktyk lekarskich, a także przychodni sieciowych skupiających lekarzy wielu specjalności. Sytuacja taka, powoduje, że coraz więcej pacjentów korzysta z usług, które najczęściej finansują z własnej kieszeni. Czy jest to efekt wzmożonej konkurencji na rynku, czy umiejętnie prowadzonego przez placówki prywatne marketingu? Jakie znaczenie mają działania marketingowe i PR dla placówek opieki zdrowotnej? Czy służą one jedynie pozyskiwaniu pacjentów w celu zwiększenia zysków prywatnych jednostek, czy jest to działanie na rzecz polityki prozdrowotnej kraju?
Na te i inne pytania odpowiedzą specjaliści podczas organizowanej przez Wolters Kluwer Polska we współpracy z Peritus Management 26 sierpnia w godzinach 13- 14.30, debaty internetowej. Będą to m. in. Prezes Naczelnej Rady Lekarskiej dr Maciej Hamankiewicz, Przewodniczący rady nadzorczej szpitala Med Polonia, ekspert ds. zdrowia Konfederacji Pracodawców Polskich dr inż. Robert Mołdach.
Uczestnicy debaty będą mogli wziąć w niej udział na bieżąco, zadając pytania ekspertom. Po zakończeniu wydarzenia, uruchomiona zostanie opcja, dzięki której zainteresowani użytkownicy będą mogli dopytać o wszelkie wątpliwe kwestie, lub rozwinąć poruszone tematy. Odpowiedzi na swoje pytania znajdą na stronie www.abc.com.pl/marketing
Debata internetowa na temat marketingu usług zdrowotnych stanowi swoisty ewenement. Do tej pory interaktywne narzędzia internetowe nie były wykorzystywane w taki sposób dlatego zapraszamy wszystkich zainteresowanych, by 26 sierpnia w godzinach 13- 14.30 weszli na stronę www.abc.com.pl/marketing i dowiedzieli się więcej o tym, co do powiedzenia mają eksperci z zakresu marketingu usług zdrowotnych.
Partnerem debaty jest Ogólnopolski Związek Pracodawców Prywatnej Służby Zdrowia.
Specjalnie na potrzeby debaty stworzony został poradnik na temat marketingu usług zdrowotnych dla osób zarządzających placówkami ochrony zdrowia. Materiał można będzie bezpłatnie ściągnąć ze strony debaty tuż po jej zakończeniu.
Jan Zdrowotny, jest naszym specjalistą od różnych informacji medycznych, jest postacią wybitną w swojej dziedzinie. Jego głęboka wiedza i doświadczenie w medycynie czynią go cenionym ekspertem, zarówno wśród pacjentów, jak i kolegów z branży. Zdrowotny jest znany z umiejętności przekazywania skomplikowanych informacji medycznych w sposób zrozumiały dla szerokiej publiczności, co przyczynia się do lepszego zrozumienia i świadomości zdrowotnej w społeczeństwie. Jego praca ma istotny wpływ na poprawę jakości opieki zdrowotnej oraz edukację pacjentów w zakresie różnych zagadnień medycznych.