Good Food uczy dzieci zdrowego odżywiania

Zdrowy tryb życia, właściwe odżywianie i wspólna zabawa dzieci i dorosłych – to idee, które poprzez konkurs „Milutki świat” chce promować firma Good Food, producent zdrowej żywności. Główną nagrodą są muzyczne przedstawienia teatralne, organizowane w przedszkolach, do których uczęszczają zwycięzcy zabawy.

Konkurs skierowany jest do przedszkolaków i ich wychowawców oraz rodziców. Aby wziąć w nim udział, należy wspólnie wykonać zaproszenie na spektakl „Milutki świat”, organizowany przez firmę Good Food. Praca może być wykonana w dowolnej formie plastycznej: rysunku, malunku, zdjęcia ale powinna zawierać treść zaproszenia. Skan lub fotografię dzieła należy przesłać do organizatorów za pośrednictwem strony internetowej www.milutkie.pl po wcześniejszej rejestracji. Następnie na tej samej witrynie użytkownicy wyłonią zwycięzców w internetowym głosowaniu. Nagrodami w konkursie są: zorganizowanie przedstawień „Milutki świat” w trzech przedszkolach oraz zestawy upominków, ufundowane przez Good Food. Konkurs potrwa od 15 kwietnia do 12 czerwca.

– Akcją „Milutki świat” chcemy poprzez różne aktywności (zajęcia plastyczne, teatr, zabawy z dorosłymi) pokazywać dzieciom jako powinno wyglądać zdrowe odżywianie, czym skutkuje jedzenie zbyt dużej ilości słodyczy, co należy wybierać aby poprzez dieto profilaktykę próchnicy zadbać o zdrowie zębów. Mini wafle ryżowe Milutkie są przekąskami certyfikowanymi przez portal dentystyczny jako bezpieczne dla zębów– mówi Jarosław Lis, marketing manager w firmie Good Food.

Cukier jest w naszym życiu wszechobecny. Już nie tylko batoniki czy soki ale nawet płatki śniadaniowe zawierają ten zabójczy dla zębów małego człowieka składnik. Warto więc pokazywać dzieciom przekąski, które mogą być smaczne i oryginalne, a przy tym nie  szkodzą. Tę wiedzę w zabawny sposób ma przekazywać przedstawienie „Milutki Świat”. Zaprezentowane zostaną w nim pouczające przygody dwóch przyjaciółek, które spotkają różne zwierzątka, jedzące zdrowe i niezdrowe rzeczy. Spektakl zakłada stałą interakcję z dziećmi, które z założenia mają aktywnie uczestniczyć w projekcie od jego początku do samego końca.

Seria wafelków ryżowych Milutkie – przeznaczona jest dla dzieci po 7. (Naturalne), 12. (Musli) i 36. (z ciemną czekoladą) miesiącu życia. Wafelki nie tylko nie zawierają cukru, przez co zmniejsza sie ryzyko próchnicy u najmłodszych – linia skierowana do dzieci po 7. miesiącu życia przynosi ulgę w swędzeniu dziąseł, które występuje podczas ząbkowania. Czekolada, wykorzystywana do produkcji wafelków dla dzieci powyżej trzech lat została wybrana specjalnie pod kątem zdrowego żywienia – standardową mleczną czekoladę zastąpiono gorzką, zawierającą więcej magnezu i błonnika. Wszystkie produkty z serii Milutkie są bezglutenowe.

Good Food S.A. pochodzi z Poznania, zajmuje się produkcją żywności w segmencie przekąsek i pieczywa. Najpopularniejszą grupę produktową stanowią w nim wafle ryżowe. Firma uważana jest za jednego z prekursorów trendu zdrowego stylu odżywiania w Polsce i lidera jakościowego na rynku. Australijska technologia wypieku wafli ryżowych w powiązaniu z konsekwentną strategią pozwoliły Spółce bardzo szybko zaistnieć na rynku i odnieść sukces. GOOD FOOD jest obecnie największym w Polsce i jednym z największych na świecie producentów pieczywa ryżowego. Produkty Spółki sprzedawane są m.in. w Danii, Szwecji, Norwegii, Hiszpanii, Francji, Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, Litwie oraz Australii.

 

Good Food S.A. otrzymała w tym roku Złoty Laur Konsumenta w kategorii wafli ryżowych oraz srebrny Laur Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku dla wafelków Milutkie.

 

Good Food S.A., Skórzewo, ul. Skórzewska 21, 60-185 Poznań, www.goodfood.pl.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *