W Szpitalu Giżyckim rozpoczyna się niecodzienny eksperyment. Mieszkańcy miasta wspólnie z pracownikami szpitala będą zmieniać swoją placówkę w bardziej przyjazną dla pacjentów. Przebieg akcji pod hasłem „Najlepszy szpital. Giżycko” będzie można śledzić na bieżąco w Internecie – m.in. na stronach serwisu internetowego http://www.najlepszyszpitalgizycko.pl/ oraz w serwisie Facebook.
– Na przykładzie tego szpitala chcemy pokazać, że zmiany są możliwe. Szpital powinien być miejscem, w którym najważniejszy jest pacjent. Chcielibyśmy, żeby mieszkańcy Giżycka poczuli, że to ich szpital i mogą mieć wpływ na to, co się w nim dzieje. Ich opinie będą główną wskazówką do pozytywnych zmian wdrażanych w giżyckim szpitalu – mówi Marcin Szulwiński, prezes Grupy Nowy Szpital.
Pierwszym etapem akcji „Najlepszy szpital. Giżycko” jest poznanie opinii i pomysłów mieszkańców Giżycka na funkcjonowanie szpitala. Posłuży do tego specjalnie przygotowana ankieta, którą będzie można wypełnić w szpitalu, w siedzibie starostwa, poprzez stronę internetową http://www.najlepszyszpitalgizycko.pl/ lub podczas rozmowy z ankieterem. Opracowane wyniki ankiet poznają pracownicy szpitala. To oni razem z zarządem szpitala będą odpowiedzialni za realizację wniosków, jakie będą z nich wynikały.
Wiemy, że nie wszystko uda się nam zrobić od razu, ale na pewno będziemy zrobić wszystko, żeby szpital był miejscem przyjaznym pacjentowi. – mówi Małgorzata Mistera, przełożona pielęgniarka Szpitala Giżyckiego.
Relacje z postępów eksperymentu będzie można obserwować na specjalnie przygotowanej stronie internetowej: http://www.najlepszyszpitalgizycko.pl/ . Internauci będą mogli włączyć się do akcji m.in. komentując pojawiające się na stronie informacje, czy proponując własne pomysły na zmiany. Na bieżąco akcję będzie można również śledzić na Facebooku, na stronie: www.facebook.com/zdroweszpitale.
PR
Jan Zdrowotny, jest naszym specjalistą od różnych informacji medycznych, jest postacią wybitną w swojej dziedzinie. Jego głęboka wiedza i doświadczenie w medycynie czynią go cenionym ekspertem, zarówno wśród pacjentów, jak i kolegów z branży. Zdrowotny jest znany z umiejętności przekazywania skomplikowanych informacji medycznych w sposób zrozumiały dla szerokiej publiczności, co przyczynia się do lepszego zrozumienia i świadomości zdrowotnej w społeczeństwie. Jego praca ma istotny wpływ na poprawę jakości opieki zdrowotnej oraz edukację pacjentów w zakresie różnych zagadnień medycznych.