Firma Good Food przygotowała kolejny konkurs dla internautów. Zabawa wpisuje się w akcję promocji zdrowego trybu życia i kusi atrakcyjnymi nagrodami.

„Zmień się na zdrowie” to konkurs dla wszystkich tych, którzy wiedzą co zrobić, by czuć się dobrze w swoim ciele. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy wejść na stronę zmiensienazdrowie.pl i udzielić ciekawej rady na temat zmiany życia na zdrowsze. Im bardziej oryginalna wskazówka, tym większe szanse na wygraną.

Wiosną wiele osób decyduje się na dietę i w tym celu szuka porad dotyczących zdrowego odżywiania – mówi Jarosław Lis, Marketing Manager z Good Food S.A. – W ten trend wpisuje się nasz konkurs, namawiający do „zmiany na zdrowie”. Dodatkowo można w nim wygrać atrakcyjne nagrody, które przydadzą się każdemu, kto dba o zgrabną sylwetkę.

Stu pierwszych uczestników otrzyma gwarantowane nagrody w postaci pakietów produktowych Good Food, a do zwycięzców trafią karty podarunkowe. Zamienić je będzie można na dowolny produkt z asortymentu sieci sklepów INTERSPORT. W tym konkursie to sam zwycięzca decyduje ile ich będzie, a możliwości jest wiele. Do wygrania jest aż 6 bonów INTERSPORT o wartości 1250 zł, 500 zł i 250 zł.

Konkurs potrwa do 31 maja 2011 roku. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.zmiensienazdrowie.pl .

Good Food S.A. firma pochodzi z Poznania, zajmuje się produkcją żywności w segmencie przekąsek i pieczywa. Najpopularniejszą grupę produktową stanowią w nim wafle ryżowe. Firma uważana jest za jednego z prekursorów trendu zdrowego stylu odżywiania w Polsce i lidera jakościowego na rynku. Australijska technologia wypieku wafli ryżowych w powiązaniu z konsekwentną strategią pozwoliły Spółce bardzo szybko zaistnieć na rynku i odnieść sukces. GOOD FOOD jest obecnie największym w Polsce i jednym z największych na świecie producentów pieczywa ryżowego. Produkty Spółki sprzedawane są m.in. w Danii, Szwecji, Norwegii, Hiszpanii, Francji, Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, Litwie oraz Australii.

Good Food S.A. otrzymała w tym roku Złoty Laur Konsumenta w kategorii wafli ryżowych oraz srebrny Laur Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku dla wafelków Milutkie.

Źródło: PR

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *